کانکس | مدرن کانکس

گروه صنعتی مدرن کانکس تولیدکننده برتر در صنعت پیش ساخته

کانکس | مدرن کانکس

گروه صنعتی مدرن کانکس تولیدکننده برتر در صنعت پیش ساخته

گروه صنعتی مدرن کانکس در انتشار مقالات خود قصد دارد اطلاعات کامل و روشنی در ارتباط صنعت کانکس و سازه های پیش ساخته در اختیار شما عزیزان قرار دهد .



همچنین در معرفی محصولات خود سعی داریم تا سلیقه های گوناگون مشتریان را با کسب اطلاعات از پیش گرفته شده درنظر داشته باشیم.

کانکس سازه ای مرقون به صرفه میباشد که نسبت به وجود تنوع محصولات خود میتواند جایگزین بسیار مناسبی برای سازه های سنتی قرار گیرد و به دلیل پرتابل بودن آن و قابلیت جا به جایی نیاز به مجوز از هیچ سازمانی وجود نخواهد داشت .

گروه صنعتی مدرن کانکس با سال ها تجربه کاری در این زمینه همراه تیم مهندسین فعال و با تجربه و تیم طراحی بسیار قوی و هوشمند جایگاه بسیار مناسبی را در ایران کسب نموده است و محصوالت خود را به سرار ایران عزیزمان ارسال نموده است .

محصولات ما شامل کانکس ویلایی ، کانکس مسکونی ، کانکس سرویس بهداشتی ، کانکس اداری یا مدیریتی ، کانکس نگهبانی ، کانکس ساندویچ پانل و خانه های پیش ساخته با بهترین کیفیت و متریال مصرفی میباشد .

  • ۰
  • ۰

ویلای پیش ساخته 60 متری گروه صنعتی مدرن کانکس ، از دیگر محصولات خوب و پرفروش این تیم فعال و قدرتمند میباشد ، اجرای آن در کارخانه و بصورت دوقلو صورت گرفته است. حمل و نقل ساختمان پیش ساخته با تریلی به آسانی انجام میشود ، نصب آن در محل مورد نظر مدت زمان کوتاهی را در بر خواهد گرفت. مدت زمان ساخت کانکس ویلایی پیش ساخته 60 متری در کارخانه کمتر از بیست روز خواهد بود. طراحی سازه با پلان مشخص و تایید شده توسط کارفرمای عزیز صورت میگیرد. متراژ هر قسمت و محل قرار گیری درب و پنجره ها با تایید نهایی کارفرما انجام میشود. فضای 60 متر بسیار مناسب برای خانواده با جمعیت چهار یا پنج نفر میباشد ، از مزیت های خوب ساختمان های پیش ساخته مدرن کانکس ، تغییر در متراژ پلان میباشد که در ابعاد بزرگتر و دوبلکس نیز قابیلت اجرا دارد.

 

 

 

لینک سایت ما : https://modernconex.com/prefabricated-villa-2

 

ارتباط با ما : 09124763008 - 09128898507

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی